Pätoro dobrého obchodníka

Chcete byť dobrým a úspešným obchodníkom. Je jedno, či predmet vášho obchodu sú kuchyne na mieru alebo vreckové nožíky, ak sa budete riadiť nasledovným pätorom, úspech je váš.

  1. Verí svojmu produktu

Myslím, že tento bod, je úplne kľúčovým. Ak neveríte tomu, čo predávate, potenciálni klienti to vycítia a nebudú si to chcieť od vás kúpiť. Preto buďte presvedčený o tom, že to čo predávate je dobrá vec a oplatí sa kúpiť si ju. Ono dá sa to aj keď predávate nekvalitné slnečné okuliare na trhu, nemusíte vyzdvihovať ich kvalitu, ale to aké sú dizajnové a hlavne tú cenu. Pokojne môže byť vaša dôvera v produkt založená v tom, že vaše produkty sú proste lacné a za tú cenu sa oplatia.

  1. Myslí optimisticky

Dobrá nálada je kľúčom k úspechu. Radostnú atmosféru majú ľudia radi a naopak nepríjemná ich odradí . A keby ste predávali napríklad tie najlepšie športové kočíky a tvárili sa pritom ako kyslý citrón, viac ich zaujme nekvalitný športový kočík od príjemného predavača na vietnamskom trhu.

  1. Svoj produkt nevnucujte

Samozrejme, vyjadrite klady vášho produktu, ale nikdy na nikoho netlačte. Pod tlakom úspešný obchod ešte nevznikol. Zároveň, keď niečo vnucujete, znie to zúfalo a potencionálneho zákazníka môže odradiť to, že sa to tak strašne snažíte predať. Môže to vyzerať tak, že nikto iný o to nemá záujem, a to nikomu nepríde atraktívne.

  1. Dbajte na to, ako vyzeráte

Buďte vždy upravený a dbajte na vaše oblečenie. Na ľudí to proste pôsobí atraktívne. Takisto dbajte na to, aby vaše obchodné miesto bolo príjemné a nesmrdelo aj keď obchodujete s farbami. V obchode s názvom farby trnava to môže smrdieť po farbách a lakoch, ale nie po zanedbanom predávajúcom, či špinavej predajni.

  1. Dobrý time management

Keď chcete byť úspešný obchodník, potrebujete práci  predovšetkým na začiatku podnikanie venovať oveľa viac času ako pri bežnom zamestnaní, a preto je tak dôležitý dobrý time management